Mindset: ami az újdonságot hozta
Az egész alapja, hogy megértjük az ügyfeleinket: eszköztárunk elsősorban kommunikációs alapokra épül, de emellett értjük operatív és üzleti problémáikat is. Gyakorlatilag a kezdetek óta ez határoz meg minket. Megoldást hozunk, nem csupán eszközt, amihez az ügyfélnek kell idomulnia. Ennek az eredménye, hogy új megoldást dolgoztunk ki a termékmagazin létrehozásához a sok hibafaktoros és időrabló kézi feltöltés helyett.
Évekkel ezelőtt rájöttünk, hogy azokat a projekteket sajátosan kell kezelni, amelyekben ügyféloldalon nem egy-két fő rendelkezik jelentős befolyással, hanem sok, akár több tucat. Érhető módon ezek a projektek, amelyeket nagyon össze kell fogni. Már akkor létrehoztuk a kereteket, amelyek segítségével kezelni tudjuk az eltérő igényeket. Ehhez hozzátettük a programozói tudást, a világos workflowt és a hardcore projektmenedzsmentet.
Ez egészült ki az ügyfél részéről az innováció igényével, ami egyébként általánosságban is jellemző a Kulcs Patikákra, akár a partneri együttműködések során, akár a gyártásban vagy éppen a promócióban. Amikor tendert írtak ki a feladat ellátására, világosan láttuk, hogy mik a pain pointok: a soktermékes, sokpartneres kiadványok esetében a hagyományos kiadványkészítés során túl magas a hibák száma, valamint elképesztően sok jóváhagyási körre kell készülni minden egyes hónapban.