Karrier

IRODAI ASSZISZTENS

Szeretsz lendületes és kreatív légkörben dolgozni? Megoldasz mindent és jól kommunikálsz? A monotonabb tennivalók sem jelentenek problémát? Nem ijedsz meg a dokumentumkezeléstől? A jelmondatod „Rend a lelke mindennek”? Pontos vagy, mint a svájci óra? Ha igen, ne habozz, rád várunk! A Progressive egy 23 éve működő kommunikációs ügynökség, szuper csapattal és menő irodával.

MI LESZ A FELADATOD?

Asszisztensként színes és változatos feladatokat kapsz majd tőlünk.

Az irodavezetésen túlmenően (iroda üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatok, futár ügyintézés, irodaszer rendelés, ügyfélfogadás, stb.) pénzügyünket is támogatnod kell egyszerűbb feladatokban (pl. iratkezelés).

A fentieken kívül a teljes csapatunk számít majd rád a mindennapokban különféle ügyintézésekben, beszerzésekben.

HOGYAN DOLGOZUNK?

Nincsenek egyforma napok: a reklámszakma pörgős, kihívásokkal teli, így gyorsan kell reagálnunk a váratlan helyzetekre is.

Ha úgy döntünk, hogy együtt dolgozunk, részletes onboarding folyamat keretében ismerhetsz meg minket és a rendszereinket.

HA EZEK IGAZAK RÁD, EGYMÁST KERESSÜK

Légy kíváncsi, nyitott és problémamegoldó személyiség, akire bátran számíthatunk bármilyen feladatban.

Rendelkezz legalább 2 éves tapasztalattal és igazolható referenciákkal.

Légy magabiztos az Office alkalmazásokban.

Pontosan és precízen dolgozz a monoton munkákban is.

Kommunikálj érthetően és világosan, légy kedves és jó házigazda.

Rendelkezz aktív angol nyelvtudással.

Előny, ha már dolgoztál irodavezetőként.

Jelentkezés

Váltanál?