Digitális láthatóság- és érdeklődéselemzés
Segít megérteni az emberek viselkedését, keresési érdeklődésük jellemzőit, feltárja a brand és a konkurensek digitális márkaismertségét, valamint a brand és márka szempontjából releváns témakörök digitális láthatóságát.
Digitális konkurenskörkép-analízis
A versenytársak weboldalforgalmi és social aktivitási adatainak elemzésével feltérképezzük a konkurensek digitális kommunikációjának és hirdetési stratégiájának struktúráját, súlypontjait, szezonalitását, valamint az egyes csatornák szerepét.
Saját digitális csatorna elemzése
Megvizsgáljuk és értékeljük a brand jelenleg használt digitális csatornáit, megkeresve azok erősségeit és gyengeségeit, valamint rávilágítva az egyes csatornák közötti kapcsolatokra, szinergiákra.
SEO-audit
SEO-szempontból térképezzük fel a brand weboldalát, majd kijelöljük azokat a fejlesztési területeket, amelyek révén a weboldal a keresők számára optimálisabbá tehető, ezáltal javul annak organikus pozíciója a találati listákban.
Social listening
Az online térben elérhető tartalmak (socialmedia-bejegyzések, blogbejegyzések, kommentek, cikkek, fórumbejegyzések) kvalitatív és kvantitatív elemzésével vizsgáljuk a márka megítélését, továbbá célunk a fogyasztók igényeinek, fájdalompontjainak és az őket érdeklő, érintő témáknak megértése, feltárása.
A Digitális Ökoszisztéma Analízis tömör, érthető formában, üzleti szemlélettel készül, hogy a lehető leghatékonyabban tudja támogatni a stratégiai döntések meghozatalát. A kommunikációs stratégia kidolgozásának támogatása mellett jó alapot ad az üzenetek megfogalmazásához, a tartalomfejlesztéshez és a hirdetési stratégia kidolgozásához egyaránt.