Lab

Most sokkal több minden történik a konyhában

Most sokkal több minden történik a konyhában

Kovács Zoltán Group Account Director 2020.04.20

Group Account Director

Ha a márka folyamatosan ott van a fogyasztóival a konyhában, akkor az bármilyen helyzetre igaz, ezért a gyors reagálás elengedhetetlen. Különösen fontos ez az olyan gyökeres változások esetén, mint amit a COVID-19 idézett elő. Már-már közhely, de tényleg a feje tetejére állt a világ, minden máshogy működik, és ez érvényes az élet minden területére, beleértve azt is, hogy ki, mit, hogyan, miért és kivel főz. Sokkal több minden történik most a konyhában, mint korábban.

Mi úgy látjuk, hogy ahhoz, hogy egy megváltozott helyzetre egy márka gyorsan tudjon reagálni, proaktivitásra van szükség elsősorban az ügynökség részéről. Ezzel tudjuk ugyanis elindítani azt a közös gondolkodást az ügyfeleinkkel, ami a legrelevánsabb insighthoz vezet, ami alapján pedig bátor, a fogyasztók problémájára legjobb választ adó megoldást megtalálni már „gyerekjáték”.

Így született meg a Maggi Villámséf gondolata. A „Mit főzzek ma” kérdés ugyanis komoly fejtörést okoz most is, de még nehezebb a helyzet, ha eddig nem, vagy csak alkalmanként főzött otthon valaki. Valódi szakácsokkal egy bátor kampánnyal segítünk azokon, akiknek instant segítségre van szüksége abban, hogy kitalálja, hogy mit főzzön ma, akár az otthon lévő alapanyagokból, akár ha csak most tervezi a bevásárlást.

A Maggi Villámséfekkel ugyanis közvetlenül vehetik fel a kapcsolatot a fogyasztók azért, hogy valódi segítő és inspiráló társat találjanak, ha szorult helyzetbe kerülnének a konyhában. A hosszú távú márkaépítés gyors ötletekkel szerintünk erről szól.

Következő cikk

[[item.data.title]]

Előző cikk

[[item.data.title]]

Váltanál?