Ha a márka folyamatosan ott van a fogyasztóival a konyhában, akkor az bármilyen helyzetre igaz, ezért a gyors reagálás elengedhetetlen. Különösen fontos ez az olyan gyökeres változások esetén, mint amit a COVID-19 idézett elő. Már-már közhely, de tényleg a feje tetejére állt a világ, minden máshogy működik, és ez érvényes az élet minden területére, beleértve azt is, hogy ki, mit, hogyan, miért és kivel főz. Sokkal több minden történik most a konyhában, mint korábban.
Mi úgy látjuk, hogy ahhoz, hogy egy megváltozott helyzetre egy márka gyorsan tudjon reagálni, proaktivitásra van szükség elsősorban az ügynökség részéről. Ezzel tudjuk ugyanis elindítani azt a közös gondolkodást az ügyfeleinkkel, ami a legrelevánsabb insighthoz vezet, ami alapján pedig bátor, a fogyasztók problémájára legjobb választ adó megoldást megtalálni már „gyerekjáték”.