Szerencsére a csapat is támogatta az ötletünket, és lehetőséget kaptunk, hogy forgassunk három játékossal, így a VR térben a szurkolók Lékai Mátéval, Blaz Blagontinsekkel és Manuel Strlekkel is találkozhattak. A játékosok lövéseit az üres pályán az elérhető legjobb 360-as kamerával rögzítettük, és megkértük őket, hogy a kapu különböző területeire célozzanak, különböző erősséggel. A forgatás rendkívül jó hangulatban telt, és a játékosok még egyedi mondatokkal is biztatták leendő virtuális ellenfeleiket.
A kapusok mozgását is órákon át tanulmányoztuk, a minél tökéletesebb és valósághűbb játék modellezése érdekében.
A játéktér felállításához modelleztük a Veszprémi Arénát is, majd az így elkészült modellre szoftveresen ráfeszítettük a 360-as videókat. Így tudtuk elérni azt, hogy a felhasználóknak a térben mozogva is igazinak tűnjön a környezet, hiszen beállhattak akár a kapu alá is, vagy közeledhettek virtuális játékosainkhoz.
A játék elkészülte után a kollégák a délutáni kávé helyett egy kis testmozgással frissítették magukat az irodában és beálltak a virtuális kapunkba, hogy segítsenek nekünk a tesztben.
A játékot, amellyel már több, mint egy éve roadshow-zunk, egyaránt találják izgalmasnak a gyerekek és a felnőttek - legyenek akár vérbeli Veszprém rajongók, vagy csak a kézilabdától teljesen független kíváncsi játékkedvelők.