Munkáink

ADATVEZÉRELT, VALÓS IDEJŰ INFUENZATÉRKÉP

ADATVEZÉRELT, VALÓS IDEJŰ INFUENZATÉRKÉP

Neo Citran Flu Map kommunikációs stratégia

digital content promotion advertising

A GSK-val együttműködve láthatóvá tettük a Neo Citrant a legerősebb kommunikációs zajban egy közösségi média kampánnyal, az influenzaszezon alatt. Hogy mindenki tisztában legyen a járvány kockázatával, a Neo Citran Facebook-oldalán elindítottuk az Országos Influenzajelentést: a napi időjárásjelentéshez hasonlóan, térképen mutattuk meg a járvány elterjedtség mértékét az ÁNTSZ rendszeresen frissülő hivatalos adatai alapján, az egyes megyéknek szóló hirdetéseket geotargetálással használtuk.

A kampány kifejezetten social media platformra készült, itt futottak a hirdetések az influenza szezon teljes ideje alatt. Ennek során összesen 57 hirdetésmutációt használtunk, melyekkel közel 2 millió felhasználó találkozott, az első hullámban átlagosan 18% fölötti VTR-t értek el a megyei hirdetések. A kampány legfontosabb értéke, hogy a fogyasztók hasznos segítséget kaptak a márkától egy számukra nehéz időszakban.

Váltanál?