Munkáink

Aranyérproblémák új megközelítésben

Aranyérproblémák új megközelítésben

Rectovenal Acute termékbevezető kampány

advertising digital freklam

Kétfordulós tenderen nyertük el a Stada Hungary Rectovenal Acute termékének bevezető kampányát. Az eredményt több lépcsős, kvalitatív és kvantitatív kutatás előzte meg, így külső megerősítést is kaptunk arról, hogy a stratégiai megközelítés és az erre adott kreatív válaszunk a fogyasztók körében kedvező fogadtatású lesz.

A kreatív stratégia fejlesztése során azt az insightot kerestük, ami a problémával élők életminőségét helyezi előtérbe, hogy lehetőséget teremtsünk az emociók, érzelmek megjelenítésére a koncepcióban, amellett, hogy fókuszban tartjuk a termék USP-jét és előnyeit.

a fájdalom bemutatása, illusztrálása helyett a probléma okozta következményeket mutatjuk be, azt, hogy milyen hatással lehet ez a betegség az azzal élők életminőségére. Erre alapozva dolgoztuk ki a kategóriában megszokottól eltérő kreatív koncepciót és az erre épülő filmet és kreatív reklámanyagokat, amivel a márka markáns piacralépést valósíthatott meg.

A reklámfilm azt mutatja be, hogy az aranyér okozta kellemetlenségek miatt az egyébként meglehetősen heterogén célcsoportunk tagjai megválnak kedvenc ülőalkalmatosságaiktól.

Az integrált kampány első fázisában a tévé- és rádiómegjelenéseké a főszerep, de az ötlet alapjául szolgáló insightra olyan kreatív platformot alkottunk, amely digitális és offline felületeken, hosszú távon is működőképes, frissíthető anélkül, hogy a koncepciót meg kelljen változtatni.

 

Váltanál?