CETEBE
HOSSZAN TARTÓ C-VITAMIN

Piacvezető koncepció

CETEBE <br>HOSSZAN TARTÓ <span class="nowrap">C-VITAMIN</span>

A fogyasztók úgy vélik, hogy a C-vitaminok között nincs igazi különbség, ezért az olcsó C-vitamin-márkák miatt jelentősen romlott a Cetebe piaci helyzete. A Cetebe vezető pozíciójának visszaszerzése érdekében a legfontosabb feladatunk az volt, hogy megkülönböztessük őket a versenytársaktól, a célcsoport számára érthetővé tegyük a termékelőnyüket, és így a hagyományos C-vitamin-fogyasztókat Cetebe fogyasztókká konvertáljuk.

El kellett magyaráznunk, hogy a C-vitaminok nem egyformák: a Cetebe tudományosan bizonyíthatóan jobban hasznosul, jobb minőségű, ezért drágább. Az üzenet összetettsége miatt a leghatékonyabb kommunikációs csatornának a televízió bizonyult, ezért egy új TVC-t fejlesztettünk, amelyben demonstráltuk a Cetebe működési mechanizmusát, és egyértelművé tettük a termékelőnyöket. A kreatívkoncepciónk később nemzetközi szinten is felhasználásra került.

A kampányhoz a reklámfilm mellett gyógyszerészeknek szóló komunikációs anyagok és sajtóhirdetések is készültek. Ezzel sikerült a márka eladásait évekre visszamenőleg felülmúlni, és visszaszerezni a piacvezető pozícióját.

CETEBE <br>HOSSZAN TARTÓ <span class="nowrap">C-VITAMIN</span>

CSATLAKOZZ A CSAPATUNKHOZ!

Ha úgy érzed, hogy tudnánk egymást inspirálni, lépj velünk kapcsolatba!