COMEDY CENTRAL FAMILY BEVEZETŐ KAMPÁNY

Egy tévécsatorna mint lakótárs?

COMEDY CENTRAL FAMILY BEVEZETŐ KAMPÁNY

A Comedy Central növekedése 2016-ban megtorpant, piaci részesédese csökkeni kezdett a megjelenő új csatornák miatt. A trend megállítására ügyfelünk, a Viacom úgy döntött, bevezet egy új csatornát Comedy Central Family néven. A feladatunk az volt, hogy egy integrált kampánnyal hatékonyan pozícionáljuk az új csatornát, és visszaszerezzük az elvesztett piaci részesedést.

A koncepció megalkotásánál abból indultunk ki, hogy a célcsoport életének fontos részét jelentik a kedvenc sorozatok, a sorozatszereplők a gyakorlatilag a nézők mindennapjainak részévé válnak. Mintha az új csatorna és a fő karakterek beköltöznének a nézők otthonába. Ez a gondolat lett a kommunikációs és médiastratégia stratégia központja is.

A célcsoport erős online jelenléte miatt a TVC- és az OOH-megjelenések mellett nagy hangsúlyt kaptak a digitális kampányelemek: egyrészt a magas látogatottságú oldalak, másrészt a releváns, humoros tematikus csomagok. Mivel a koncepció szerint az új csatorna társ lesz a nézők életében, ezért a médiamixben társkereső oldalakat is alkalmaztunk. A kampány hatására eredményesen pozícionáltuk az új csatornát, miközben sikerült megállítani és visszafordítani a negatív trendeket is.

COMEDY CENTRAL FAMILY BEVEZETŐ KAMPÁNY
COMEDY CENTRAL FAMILY BEVEZETŐ KAMPÁNY
COMEDY CENTRAL FAMILY BEVEZETŐ KAMPÁNY
COMEDY CENTRAL FAMILY BEVEZETŐ KAMPÁNY
COMEDY CENTRAL FAMILY BEVEZETŐ KAMPÁNY

CSATLAKOZZ A CSAPATUNKHOZ!

Ha úgy érzed, hogy tudnánk egymást inspirálni, lépj velünk kapcsolatba!