A GSK-val Sensodyne Rapid kategórianövelő brand experience kampányt alkottunk.
A nyári kampány gerincét egy fogérzékenységi teszt roadshow adta, melyen áruházakban és közterületeken lehetett részt venni. Ha a fog érzékenyen reagált a jégkrémre, termékmintát osztottunk. A helyszíni jelenlétet pontosan targetált digitális támogatással erősítettük.
A kampánnyal felhívtuk a figyelmet a termékre, és annak ellenére, hogy a fogérzékenység kellemetlen probléma, a célcsoport pozitív élménnyel kapcsolta össze a Sensodyne Rapid fogkrémet. A 3 hónapos promóció alatt több mint 87 000 fogyasztó vett részt a jégkrémtesztben, és összesen 124 000 főt értünk el. Ennek köszönhetően 17%-kal növeltük a Sensodyne eladásokat, a Sensodyne Rapid értékesítése megháromszorozódott és a márka piaci részesedése is jelentősen nőtt.
A kampány regionális best practice lett.