Munkáink

Egy fesztivál csak a helyszínen szól nagyot?

Egy fesztivál csak a helyszínen szól nagyot?

Telekom Electronic Beats roadshow

event content

A fesztiválszezon előtt és a legnagyobb hazai fesztiválokon aktiváltuk az újrabevezetett Telekom Electronic Beats platformot. A világ legmenőbb rajzfilmzenekara, a Gorillaz zenekar segítségével megmutattuk, hogyan lehetnek a fesztiválélmények még izgalmasabbak és teljesebbek.

A kampány első része a Gorillazra és egy különleges applikáció fejlesztésére épült, amelynek használatával a fiatalok bármilyen magenta felületről beléphettek és speciális Gorillaz-tartalmakat érhettek el. A kampány következő szakaszában a helyszíneken folyamatosan generált exkluzív tartalmakkal, FB-live interjúkkal, Instagram-posztokkal és promóciós aktivitásokkal tettük még teljesebbé és intenzívebbé a fesztiválélményt.

A kampány sikeresen szólította meg a millenials célcsoportot. A Lenz appot közel 9000-en töltötték le, összesen több mint 840.000 főt értünk el és 3000 főt aktivizáltunk a roadshowk és fesztiválok során. Youtube-videónkat 86.000 egyedi felhasználó nézte meg, az Instagram- és Snapchat-tartalmakkal pedig több mint 750.000 emberhez jutottunk el. Így összességében a branded content és a brand experience aktivitás több mint 1 millió megtekintést eredményezett a márka számára.

Váltanál?