HAIRCLINIC ÚJ IMAGE TVC

Ha a hajunk beszélni tudna...

HAIRCLINIC ÚJ IMAGE TVC

Mivel a HairClinic korábbi reklámfilmje már több éve látható volt a tévében, és „elfáradt”, a termék image-ét egy olyan koncepcióval akartuk frissíteni, amely egyrészt megtartja a márka professzionális pozicionálását, másrészt a közvetlenebb hangvételnek köszönhetően közelebb hozzuk a fogyasztókhoz, és növeljük a márkával szembeni emocionális kötődést.

A legnagyobb kihívás az volt, hogy egy olyan ötlettel rukkoljunk elő, ami egyértelműen megkülönbözteti a HairClinic márkát a versenytársakkal szemben. Arra voltunk kíváncsiak, hogy egy reklámfilmes sablont hogyan tudnánk feldobni egy kreatív ötlettel. Így született meg a beszélő hajak koncepciója, ahol rendhagyó módon nem a célcsoport, hanem a célcsoport hajának perspektívájából mutattuk be a hajproblémákat. Ezzel a kreatív ötlettel a fogyasztót érzelmileg közelebb hoztuk a témához.

Az ötlet emellett a HairClinic professzionális pozicionálását is kiválóan alátámasztotta. A márka nagykövete immár 6. éve Zsidró Tamás mesterfodrász, aki a filmben különleges szakértői szerepet kapott: szó szerint ért a hajak nyelvén. Ezzel bebizonyítottuk, hogy egy kreatív ötlet a megszokott reklámfilmes sablonokat is izgalmassá tudja tenni.

CSATLAKOZZ A CSAPATUNKHOZ!

Ha úgy érzed, hogy tudnánk egymást inspirálni, lépj velünk kapcsolatba!