Munkáink

Márkaépítés pozitív fordulattal

Márkaépítés pozitív fordulattal

Kronenbourg Blanc 1664 Social Média

advertising content digital trade

A búzasörök kategóriája nagyon izgalmas terület a teljes sörpiacon belül. Itt versenyez a Carlsberg által forgalmazott Kronenbourg 1664 Blanc is, amely elegáns stílusával kiemelkedik a kategóriából.

2020-ban kezdődött együttműködésünk a márkával, amelynek keretében a teljes márkakommunikáció menedzselése a feladatunk. Ügyfelünk a korábbi évekhez képest intenzívebb kommunikációt kívánt folytatni az új központi koncepció alapján. A fókusz főként a social média csatornákon volt, a központtól kapott tartalmak lokalizálásán felül saját tartalmak gyártásával tettük személyesebbé a kommunikációt, így hozva közelebb a márkát a hazai fogyasztókhoz. A médiaügynökséggel szoros együttműködésben közösen határozzuk meg a hirdetési stratégiát és annak a megvalósítását is.

2021 izgalmas kihívásokat tartogat, új piaci szereplők jelennek meg a kategóriában, illetve a vendéglátó- és rendezvényipar helyzete bizonytalanná vált a pandémia miatt. A partneri együttműködés során kiderült, hogy a magyar piac sajátosságai miatt a központi anyagok nem elegendőek, ezért a tavaly elért eredményeknek köszönhetően lehetőséget kaptunk, hogy a központi kreatív platformot saját fejlesztésű koncepcióval és kampányelemekkel szélesítsük ki.

Váltanál?