NEO CITRAN KAPSZULA INTEGRÁLT BEVEZETŐ KAMPÁNY
Erős koncepció a legerősebb Neo Citranhoz
- Out of home
- Concept
- Targeted
A GSK a Neo Citran portfólión belül új termékkel jelent meg a piacon, a Neo Citran kemény kapszulával, amely a fogyasztók körében már népszerű belsőleges por hatékonyságát kínálja.
A bevezető kampányhoz key visualt és ismertséget növelő out of home anyagokat terveztünk. A feladatunk az volt, hogy a kreatív megjelenéseken egyértelműen kiemeljük az új gyógyszerformát, a kapszulát. A vizuális koncepciónk az ötletes kapszulaábrázolásra épült, amely összekapcsolta a jól ismert belsőleges por hatékonyságát az új termék előnyös tulajdonságaival. Ennek eredményességét a Synetiq kutatása is megerősítette.
Az utcai plakátokon, a metrókocsikban és a mozgólépcsők mellett elhelyezett kreatívokon a fogyasztó utazási szituációjához igazítottuk az üzeneteket, így releváns helyzetekben hangsúlyoztuk a termékelőnyt: a Neo Citran ereje 2 kapszulában kényelmesen, bárhol, bármikor elérhető.
CSATLAKOZZ A CSAPATUNKHOZ!
Ha úgy érzed, hogy tudnánk egymást inspirálni, lépj velünk kapcsolatba!