Somersby Outdoor Kampány 2016 - Carlsberg Hungary

Helyszínre szabott üzenetek az egész országban

Somersby Outdoor Kampány 2016 - Carlsberg Hungary

Kihívás

Magyarország első számú cidermárkájának széles termékpalettája tovább bővült a kék áfonyás ízű termékkel. A 2016. tavaszi-nyári outdoor kampány első fázisának célja az új Somersby Blueberry bevezetésének támogatása volt. A második hullámban pedig a márka országos ismertségének további növelése, a célcsoport személyes hangvételű megszólítása volt a feladatunk.

Megoldás

A fogyasztók figyelmének megragadása érdekében lokalizált üzeneteket fogalmaztunk meg az ország különböző régióit lefedve Pécstől Debrecenen és a Balatonon át Budapestig. A kreatív headline-ok segítségével a közönség aktuális élethelyzetéhez kapcsoltuk a terméket, a közvetlen, hangvétel pedig még átélhetőbbé tette a Somersby életérzést.

Eredmény

A 2016. májusától augusztusig tartó időszakban összesen 404 darab lokalizált citylight poszterrel és 623 lokalizált billboarddal találkozhattak a fogyasztók, amelyek tovább erősítették a márkához kötődő pozitív érzelmeket. A kampány hatására a kék áfonyás lett az egyik legnépszerűbb íz a termékpalettán, és a Somersby megőrizte piacvezető helyét a ciderek között Magyarországon.

Somersby Outdoor Kampány 2016 - Carlsberg Hungary
Somersby Outdoor Kampány 2016 - Carlsberg Hungary
Somersby Outdoor Kampány 2016 - Carlsberg Hungary
Somersby Outdoor Kampány 2016 - Carlsberg Hungary
Somersby Outdoor Kampány 2016 - Carlsberg Hungary
Somersby Outdoor Kampány 2016 - Carlsberg Hungary
Somersby Outdoor Kampány 2016 - Carlsberg Hungary
Somersby Outdoor Kampány 2016 - Carlsberg Hungary
Somersby Outdoor Kampány 2016 - Carlsberg Hungary
Somersby Outdoor Kampány 2016 - Carlsberg Hungary
Somersby Outdoor Kampány 2016 - Carlsberg Hungary

CSATLAKOZZ A CSAPATUNKHOZ!

Ha úgy érzed, hogy tudnánk egymást inspirálni, lépj velünk kapcsolatba!