Munkáink

Szervezeti átalakulás a Deutsche Telekomban

Szervezeti átalakulás a Deutsche Telekomban

Deutsche Telekom Employer Branding Rendezvény

event internal LAB fhr

A Deutsche Telekommal közösen megalkottuk a világ első Anythonját - nem csak „egy rendezvényt”, hanem valamit, amit eddig még senki nem csinált. Feladatunk a mozgalom és a rendezvény arculatának megtervezése, az esemény teljes körű megszervezése és lebonyolítása volt.

Az egynapos workshop célja, hogy a Deutsche Telekom több mint 200 000 munkavállalója közül megtalálja és támogassa azokat, akik a szervezeti változás élére állnak. A tervezési fázisban megvizsgáltuk a legjobb barcampeket és design thinking workshopokat, és összegyúrtuk egy elköteleződésben és közreműködésben minden eddiginél gazdagabb eseménnyé.

Többdimenziós, földrész- és kultúrafüggetlen, folyamatosan változó vizuális világot teremtettünk, amellyel a Deutsche Telekom előtt álló globális kihívásokat szemléltettük. A kommunikációs stratégiában kiemelt jelentőséget kapott a tartalomgenerálás, ezért a rendezvényelemek alapvető célja is az volt, hogy ösztönözzék a résztvevőket a megörökítésre és megosztásra.

A kreatív megvalósítás elnyerte a HR KOMM Design arany és az RGB Kreatív Design, Event Design RED díját.

Váltanál?