Munkáink

Új névvel a nemzetközi sikerekért

Új névvel a nemzetközi sikerekért

Kovács és Lánya Borászat brandváltás

advertising content digital

Kommunikációs stratégiával és rebrandinggel támogattunk egy dinamikus bor márkát a nemzetközi piacra lépésben. A név- és arculatváltást követően a weboldal és a socialmedia-felületek mellett az online, out of home és instore eszközök teljes körű megújítását is megvalósítottuk.

A Mátra egyik legnagyobb pincészete, a Kovács és Lánya új arculatának kialakításával és kommunikációjával bízott meg minket. Első lépésként az innovatív törekvéseiről ismert borászat számára új brandet alkottunk: Sol Montis márkanévvel forgalmazzák a boraikat az igényes vásárlókat célozva hazai és nemzetközi piacokon egyaránt.

Az új név a lokációra utal, a jelentése Naphegy, azaz ahol a nap és a hegy összeér. Ezt szimbolizálja a Mátra stilizált sziluettje felett lebegő, a hegység vonalait követő betűsor. A jól beazonosítható, letisztult design összeköti a pincészet által forgalmazott 3 borcsaládot: a klasszikus borokat a fajtákra utaló színek, a prémium borokat a már jól ismert illusztrációk teszik karakteressé, a birtokborok visszafogott eleganciája pedig méltó a nemes tartalomhoz.

Váltanál?