Készhelyzet 2. évad promóciós integrált kampány – Viacom Global Hungary

WTF? -> OMG! -> LOL! -> ROTFLMAO!

Készhelyzet 2. évad promóciós integrált kampány – Viacom Global Hungary

A Készhelyzet Hajós Andrással 2. évadának promóciós kampányával kapcsolatban a feladatunk az volt, hogy beharangozzuk az új évadot, növeljük az ismertséget, aktiváljuk az új nézőket, illetve mindezek mellett megkülönböztessük a műsort a konkurens Beugrótól. Hatékony médiaköltéssel minél szélesebb közönségréteg figyelmét kellett felkeltenünk.

Bulvárosan túlzó álhíreket kreáltunk, amelyek felkeltik a nézők érdeklődését, és szinte maguktól terjednek. A szereplőket extrém szituációkba helyeztük, és a képekhez meghökkentő, szenzációhajhász headline-okat írtunk, így maximalizáltuk az elérést.
Az integrált kampány eszközei: óriásplakát, CLP, print, banner, sajtó, metróposzter, facebook, online, PR.

A hírportálokon megosztott híreket közel 300 000-en olvasták, a frappáns témaválasztás és a karakteres színészek miatt a közösségi mediában több mint 50 000 felhasználóhoz jutottak el az álhírek, a werkvideót pedig a Comedy Central facebook oldalán több mint 80 ezerszer nézték meg 1 hét alatt.

Készhelyzet 2. évad promóciós integrált kampány – Viacom Global Hungary
Készhelyzet 2. évad promóciós integrált kampány – Viacom Global Hungary
Készhelyzet 2. évad promóciós integrált kampány – Viacom Global Hungary
Készhelyzet 2. évad promóciós integrált kampány – Viacom Global Hungary
Készhelyzet 2. évad promóciós integrált kampány – Viacom Global Hungary
Készhelyzet 2. évad promóciós integrált kampány – Viacom Global Hungary
Készhelyzet 2. évad promóciós integrált kampány – Viacom Global Hungary
Készhelyzet 2. évad promóciós integrált kampány – Viacom Global Hungary
Készhelyzet 2. évad promóciós integrált kampány – Viacom Global Hungary
Készhelyzet 2. évad promóciós integrált kampány – Viacom Global Hungary

CSATLAKOZZ A CSAPATUNKHOZ!

Ha úgy érzed, hogy tudnánk egymást inspirálni, lépj velünk kapcsolatba!