Készhelyzet 2. évad promóciós integrált kampány – Viacom Global Hungary
WTF? -> OMG! -> LOL! -> ROTFLMAO!
- digital
- integrated
- TVC
- PR
- promotion
- FB
A Készhelyzet Hajós Andrással 2. évadának promóciós kampányával kapcsolatban a feladatunk az volt, hogy beharangozzuk az új évadot, növeljük az ismertséget, aktiváljuk az új nézőket, illetve mindezek mellett megkülönböztessük a műsort a konkurens Beugrótól. Hatékony médiaköltéssel minél szélesebb közönségréteg figyelmét kellett felkeltenünk.
Bulvárosan túlzó álhíreket kreáltunk, amelyek felkeltik a nézők érdeklődését, és szinte maguktól terjednek. A szereplőket extrém szituációkba helyeztük, és a képekhez meghökkentő, szenzációhajhász headline-okat írtunk, így maximalizáltuk az elérést.
Az integrált kampány eszközei: óriásplakát, CLP, print, banner, sajtó, metróposzter, facebook, online, PR.
A hírportálokon megosztott híreket közel 300 000-en olvasták, a frappáns témaválasztás és a karakteres színészek miatt a közösségi mediában több mint 50 000 felhasználóhoz jutottak el az álhírek, a werkvideót pedig a Comedy Central facebook oldalán több mint 80 ezerszer nézték meg 1 hét alatt.
CSATLAKOZZ A CSAPATUNKHOZ!
Ha úgy érzed, hogy tudnánk egymást inspirálni, lépj velünk kapcsolatba!