A 2016-os magyarországi bevezetése óta tart a Progressive sikeres stratégiai együttműködése az Omega Pharma XLS-Medical márkájával. Mivel a fogyókúra-kategóriában alacsony márkahűség és újravásárlás jellemző, a meggyőzés és a hitelesség érdekében testimonial koncepcióval támogattuk a „Fogyjon akár 3x többet, mint csak diétával” üzenetet.
Első lépésként tesztereket választottunk, akik egy 6 hetes kúra keretében kipróbálhatták a terméket diéta és rendszeres mozgás kíséretében. Tapasztalataikról naplót vezettünk, az eredményről online- és reklámfilmek készültek, emellett patikai kommunikáció, PR-cikkek és bannerek segítségével értük el a célcsoportot. A kampányt 2019-ben is folytattuk a terméket azóta is használó szereplőkkel, akik a tartós hatást hitelesen demonstrálva az eltelt években még látványosabb átalakuláson mentek keresztül.
A portfólió közben több termékvariánssal bővült, és a jól működő koncepciónak köszönhetően az XL-S Medical a bevezetés óta az Omega Pharma egyik legsikeresebb márkájává vált hazánkban.