En En

Fenntarthatósági törekvések a rossz rutinok helyett.

 

Kezdjük önmagunkon!

Mindenképpen önmagunkkal kezdjük. Megvizsgáltattuk, és transzparens módon megmértük az ügynökség ökológiai lábnyomát. Ezek alapján átgondoltuk és optimalizáltuk a működésünket. Persze a folyamat itt nem áll meg: ezután is figyelni fogjuk, hogyan tehetjük a mindennapjainkat zöldebbé.

Segítünk az ügyfeleinknek

Odafigyelünk arra is, hogy az ügyfeleink számára, ahol lehet, fenntarthatóbb kommunikációs eszközöket kínáljunk. Ennek megfelelően már a kampánytervezés során felmérjük, mely megoldásokat lehet kiváltani alacsonyabb ökológiai hatásúra. Mit jelent ez? Például azt, hogy nem egyszer használatos, hanem hosszú élettartamú, vagy még inkább digitális reklámeszközöket, tartalmi megoldásokat ajánlunk. Az ajánlatainkban is látszik soronként, hogy miből tudnak választani, a prezentációk zöld diáin pedig további alternatív megoldásokat adunk.

Termékfejlesztés

Fenntartható kommunikációs terméket fejlesztünk. Ez a tervük adja a legtöbb mozgásteret. Az elmúlt évtizedekben számtalan szereplővel találkoztunk, akik aktívak a fenntarthatóságban. Civil és szakmai szervezetek, tanácsadók, tudósok vagy éppen írók, akik rengeteg tudással rendelkeznek. Összegyűjtjük, rendszerezzük és kampányokban alkalmazható kommunikációs eszközökké fejlesztjük azokat az ismereteket amik szanaszét hevernek.

A jobb jövő receptje

Intézményesítettük az elkötelezettségünket. Úgy gondoljuk, hogy a jobb jövő receptje három dologból áll: kreativitás, az okos logika és az elérhető legjobb technológia alkalmazása. Nálunk megvan minden tudás, és így a képesség is a változások előidézéséhez.

Miért éri meg az ügyfeleknek?

Látjuk az ügyfeleken, hogy nyomás alá kerülnek, akár belső, vállalati igények miatt, akár külső, fogyasztói igények miatt. Azt tapasztaljuk, hogy az ügyfeleink valódi változást szeretnének, azonban ezek segítség nélkül egyelőre még inkább csak útkeresések. Ritka az átgondolt jó megoldás, gyakran csupán papírpohárra cserélik a műanyagot. Kezdetnek megteszi, de mi komplex és üzletileg is fenntartható változást kínálunk. A Progressive hétköznapjaiban szakmai kompetenciaként is megjelenik a szemlélet, mi ebben élünk, ezért az ügyfeleink még jobban számíthatnak ránk.

A célunk, hogy ügyfél és fogyasztó egyaránt nyertese legyen a munkánknak.