ROSSMANN+ KEDVEZMÉNYKÁRTYA INTEGRÁLT BEVEZETŐ KAMPÁNY

A vágyakra építettünk sikeres kampányt

ROSSMANN+ KEDVEZMÉNYKÁRTYA INTEGRÁLT BEVEZETŐ KAMPÁNY

A ROSSMANN 2018. év végén elindította új hűségprogramját, amelynek központi eleme a vásárlók számára kedvezményeket nyújtó ROSSMANN+ kártya. A kampány célja a ROSSMANN+ hűségprogram és a kártya megismertetése volt a vásárlókkal, emellett a márka pozicionálása trendi, modern drogériaként, amely többet ad azoknak, akik többre vágynak.

Mivel a célcsoport legkönnyeben a televízión keresztül érhető el, ezért a kampány gerincét egy három részből álló reklámfilmsorozat alkotta, melyek egymásra épültek, és lefedték az egész éves kommunikációt. A kreatív koncepció középpontjában a női vágyak fokozása állt, megmutattuk, hogyan lesz a jóból még jobb. A kampány központi vizuális eleme a kártya nevében is látható + jel lett, amely mindig a többhöz, az extra élményekhez kapcsolódik. A kampány második szakaszában a korábban megjelenített vágyakat már a célcsoport körében mutattuk be, míg a harmadik fázisban megjelentek a személyes igényekre szabott lehetőségek is.

A kampányperiódusok során az általános előnyöktől haladtunk a személyes üzenetekig, hogy fokozatosan nyerjük el a fogyasztók bizalmát. Már az első hónapokban kiderült, hogy a koncepció rendkívül sikeres, és az eredmények messze felülmúlják az elvárásokat, a ROSSMANN+ kártya bevezetéséhez kapcsolt KPI-okat jelentősen, mintegy 6 hónappal korábban elérte a vállalat az integrált bevezetőkampány hatására.

ROSSMANN+ KEDVEZMÉNYKÁRTYA INTEGRÁLT BEVEZETŐ KAMPÁNY

CSATLAKOZZ A CSAPATUNKHOZ!

Ha úgy érzed, hogy tudnánk egymást inspirálni, lépj velünk kapcsolatba!