Labor, ahol a rutin ellenszerét keressük
Szerző: Szabó Orsolya Magyarországon nemcsak reklámügynökség nincs több, hanem cég sem nagyon, aki beállt a magyar borkultúra mögé – és mindezt saját finanszírozásból teszi. Mi a Progressive-nél viszont ebből saját márkát építettünk. Három éve megálmodtam, elindítottam és rövid időn belül szerelemprojektemmé vált a Borsuli. Azóta minden hónapban megtelik az aulánk borospoharakkal, történetekkel, nevetéssel, és egy […]
Szerző: Szabó Orsolya Egy cég életében a születésnap mindig különleges alkalom. Van benne egy kis számvetés, egy kis ünneplés, és őszintén megmondom, jó sok szervezés is. 25 éves lett a Progressive, és sokáig úgy nézett ki, hogy ezt a szép évfordulót is épp olyan szerényen fogjuk megélni, mint a huszadikat 2020-ban. Miért? Mert alapvetően szolid […]
Szerző: dr. Buzási Bence Cikksorozatunk előző részében a 25 éves Progressive folytonos megújulásáról írtam, mostanra pedig az AI-hoz fűződő viszonyunk bemutatását választottam. A mesterséges intelligencia ma hot topic – talán nem is eléggé hot – , de amikor ez a nagy robbanás megtörtént, akkor mi már egyáltalán nem voltunk szüzek. Nem most csatlakoztunk a trendhez, […]
Szerző: Szabó Orsolya Cikksorozatom első részében említettem, hogy 15 éve dolgozom a Progressive-nél. Megígértem, hogy elmesélem, hogy mi tart itt ilyen régóta, és mit szeretnék átadni az utánam következő generáció tagjainak is. Mert igen, ez alatt az idő alatt generációk jöttek és mentek, és bár sok minden változott, egy dolog biztos: a reklámszakma sosem unatkozik. […]
Szerző: Hodik Tibor A cím persze félig vicc, de félig nagyon is komoly. A Progressive-nél a rendezvényszervezés nem egy logisztikai checklistből áll, hanem összetett, tartalom- és koncepcióvezérelt munka, ahol ugyanúgy számít a meghívó vizuális világa, mint az, hogy milyen érzésekkel távozik a vendég. Élményíven vezetett hatásmechanizmus A szimpla Gatsby-party vagy retró kosztümös estek világával ellentétben […]