En En
Vissza
640w, 1280w, 2560w" sizes="(max-width: 640px) 640px, (max-width: 1280px) 1280px, 2560px" alt="Z generáció, kontent és finom borok – ilyen volt az Ügynökségek Éjszakája a Progressive-nél!" fetchpriority="high" decoding="async" />

Z generáció, kontent és finom borok – ilyen volt az Ügynökségek Éjszakája a Progressive-nél!

Május 31-én ismét megrendezték az Ügynökségek Éjszakája-programsorozatot, amihez idén is csatlakoztunk – és milyen jól tettük!

 

Lázas készülődés, izgalmas beszélgetések, kellemes fröccsözés a teraszon. Elsőre talán ezzel a három gondolattal tudnánk a legjobban és leggyorsabban összefoglalni, miként zajlott az idei Ügynökségek Éjszakája.

Már hetekkel az esemény előtt belevágtunk a szervezési procedúrába, a menetrend kigondolásától kezdve a harapnivalók összeállításáig – ez mondjuk egy igen hálás feladat volt – számtalan különleges programponttal igyekeztünk feldobni a tavasz utolsó napját!

Május 31-én délután 4 óra magasságában aztán eljött az igazság pillanata, megnyitottuk a kapuinkat, amin – a legnagyobb örömünkre – gyorsan elkezdtek betoppanni a reklámszakma és az ügynökségi élet iránt érdeklődők.

Az iroda előtere hamar megtelt élettel, finom vegán falatokkal és kellemes hűsítőkkel, a különböző megbeszélésekről kiszűrődő hangokat és a pakolás zaját pedig felváltotta a kötetlen beszélgetések zsivaja.

Az ismerkedés után azonban nem volt vesztegetni való idő, elindultak az előadások és a workshopok – a többesszám nem véletlen, a főhadiszállásunk különböző tereiben párhuzamosan zajlottak a programok.

A Progressive business unit directora, Szabó Solya által moderált „Fejlődsz vagy lemaradsz” című pódiumbeszélgetés során dr. Szilágyi Melinda (head of marketing, Allee), Kováts Botond (marketing manager, OMV) és Tóber Edina (head of marketing, Reál) arról értekeztek, hogy a jövőben mi fogja meghatározni a sikert, és annak definícióját.

Ezzel egyidőben 3D animátorunk, Lakatos Ádám a szemünk előtt keltette életre a Sunnywood Farms főhősét, Brunót, illetve betekintést engedett a legmenőbb AI-szoftverek működésébe is.

A következő órában egy izgalmas véleménycsere vette kezdetét: ügynökségünk kreatívigazgatója, dr. Buzási Bence a Progressive egyik pályakezdő munkatársával, Gere Sárával és a Vajda Papír Kft. HR és kommunikációs vezetőjével, Tóth Balázzsal arról beszélgetett, miként tudnak a cégek vonzóvá válni a fiatalok szemében, illetve hogyan alakult át gyökeresen a közelmúltban a munkaerőpiac.

Eközben Jenei Joci, a content csapatunk vezetője a tartalomgyártásban jelenlévő márkaélmény és a felhasználók kapcsolatáról tartott egy interaktív workshopot Equilibrium címmel.

Nem túlzás azt állítani, hogy az este további részének a Sneakerness főszervezője, Trunk Tamás Gen Z szakértő volt a főszereplője, ugyanis először group account directorunkkal, Kovács Zoltánnal a generációk közötti kommunikációról értekezett, a záróblokkban pedig a Négykezes című kerekasztal-beszélgetésen vett részt Szinai Ádám (marketing és kommunikációs igazgató, CIB Bank), Muhoray Róbert (szervezetfejlesztési tanácsadó, Muhoray Consulting), illetve Lennert Dániel (vezető tanácsadó, Noguchi) társaságában. 🗣️

A programok után pedig eljött a program talán legkötetlenebb „fejezete”, a közvetlen beszélgetés – vagy ahogy egyesek hívják, a fröccsözés!

Boldogan tapasztaltuk, hogy számos vendégünk a hivatalos program után is velünk maradt, ami remek alkalomnak bizonyult az új kapcsolatok kialakítására, illetve bemutathattuk, miért is különleges hely a Progressive!

Ezúton is köszönjük mindenkinek, aki akár személyesen, akár az online közvetítésünkön keresztül velünk volt, nagyon bízunk benne, hogy jövőre is találkozunk majd!

 

Óriás papírelefánt a reptéren
Óriás papírelefánt a reptéren

Ismét díjat nyertünk, de ennél is izgalmasabb, hogy egy olyan jelentős ügyfellel közösen, mint a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, amellyel már évek óta együtt dolgozunk. Szakmai elismerést kapott a Shape of Success nevű koncepciónk, amely a 2022-es Budapest Airport Díjátadó Gála kereteit adta. A Covid miatti lezárások után az első átadóra a szokásosnál is jobban […]

Bevállalós nemzetközi márka vs. hazai piac
Bevállalós nemzetközi márka vs. hazai piac

Teljesen elszabadult a kreatív csapat, amikor megkaptuk a lehetőséget, hogy a Garage márka megjelenéseit a hazai piacra szabjuk. A sörmixes márka itthoni bevezetése azonban nem csupán kreatív izgalmakat hozott: jól mutatja, hogyan kell és szoktuk szem előtt tartani, hogy minden esetben az ügyfélért és a legszínvonalsabb kampányokért dolgozunk, nem önmagunkért.   Ahogy Hanzéros Fanni (senior […]