Vissza
640w, 1280w, 2560w" sizes="(max-width: 640px) 640px, (max-width: 1280px) 1280px, 2560px" alt="„Minden részlet számít, nem csak az, hogy elég édes-e volt-e a tiramisu.”" fetchpriority="high" decoding="async" />

„Minden részlet számít, nem csak az, hogy elég édes-e volt-e a tiramisu.”

Szerző: Hodik Tibor

A cím persze félig vicc, de félig nagyon is komoly. A Progressive-nél a rendezvényszervezés nem egy logisztikai checklistből áll, hanem összetett, tartalom- és koncepcióvezérelt munka, ahol ugyanúgy számít a meghívó vizuális világa, mint az, hogy milyen érzésekkel távozik a vendég.

Élményíven vezetett hatásmechanizmus

A szimpla Gatsby-party vagy retró kosztümös estek világával ellentétben mi átgondoltan szeretünk dolgozni – olyan ívet építünk fel, ahol az első pont a save the date, az utolsó pedig, amikor a résztvevő mindenkinek elmeséli az élményt, akivel csak kapcsolatba kerül.

Ehhez nem elég kiküldeni a meghívót, aztán várni az esemény napját. Célunk, hogy minden meghívottat bevonjunk már jóval a rendezvény előtt, felkeltsük az érdeklődését, el akarjon jönni, és el is jöjjön. Ott pedig olyan impulzusokat kapjon, amelyek pontosan azt az élményt váltják ki, amit szántunk – majd az élményeit vigye tovább a saját közegébe. A mai világban, amikor az emberek az okoskészülékeikkel a kezükben gombnyomásra kaphatnak meg bármit, amire vágynak, nem kis feladat felállítani őket a fotelból és aktivitásra ösztönözni.

Az egész folyamat számunkra egy gondosan komponált narratíva: előkommunikáció, onsite élmény, tartalom, utókommunikáció. Minden részlet számít, nem csak az, hogy milyen a zene vagy elég édes-e a desszert. Hanem az is, hogy mit érez, mit gondol, mit mesél tovább a résztvevő. A cél: élő kommunikációból tartós kapcsolatot létrehozni.

Ha már tartalom – házon belüli gyártás gyorsan, pontosan, koherensen

A rendezvényeket egyre inkább a tartalom vezérli. Ehhez mindent házon belül fejlesztünk. Van saját motion designerünk, operatőrünk, kreatív csapatunk, akik gyakorlatilag a meghívótól az after movie-ig végigviszik a koncepciót. Briefelni és promptolni is legalább annyira kell tudnunk, mint rajzolni – az AI pillanatok alatt a munkafolyamatok szerves részévé vált. Ez így együtt gyors, rugalmas és koherens működést biztosít – nem mellesleg olyan minőségben, amire joggal lehetünk büszkék. A nagy kreatív kapacitás lehetővé teszi azt is, hogy mélyebb, filmes, írói, vagy gamifikált megoldásokkal dolgozzunk.

Felelősségvállalás a fenntarthatóságtól a társadalmi nyugtalanságokig

Az üzleti mellett fontos a környezeti és társadalmi fenntarthatóság is, és ebben úgy gondolom, reklámügynökségként is van felelősségünk. Ez nemcsak a saját – egyébként auditált – belső működésünk lábnyomát érinti, hanem azt is, hogy hogyan, milyen alvállalkozókkal dolgozunk és mit építünk az ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatásokba.

Együttműködünk például az Élelmiszerbankkal, de megkeresünk és beviszünk egy jó tartalommal vagy megoldással rendelkező két fős civil szervezetet is a nagyvállalati környezetbe. A minőségi, fenntartható partnerek integrálása és lehetőséghez juttatása az egyik célkitűzése a saját fenntarthatósági programnak, a GREENHUB-nak. Erről részletesebben a weboldalunkon is olvashattok.

Innováció és érték egy platformon

Szeptemberben már cégek számára is elérhető a saját fejlesztésű gamifikált e-learning programunk, amelyet a WWF-fel és az U8-cal közösen hoztunk létre. A fejlesztés a legégetőbb fenntarthatósági témákat dolgozza fel, pozitív hangvételben, könnyen befogadhatóan, gamifikált formában, kifejezetten a belső kommunikáció eszközeként. Ebbe beletettük a maximumot, több lett, mint egy új termék: ez értékvállalás.

A magánprojektek és a szakmai élet összeérnek

Ha szívvel-lélekkel végezzük a munkánkat, a magánemberként fontos területeink és a munkába bevont gondolataink, ötleteink óhatatlanul összeérnek. A fenntarthatóság nálam nem csak munka, hanem személyes ügy is. Regeneratív mezőgazdaság, ökoturizmus, fermentált italok, Natura Hill – ezekben a projektekben ugyanazt a szemléletet képviselem, amit a Progressive-nél is: élhető jövőt, emberibb rendszereket, értékes termékeket. És mivel a több világ folyamatosan átszövi egymást, hiszem, hogy ez a fajta hitelesség és tapasztalat csak erősíti a reklámügynökségi munkát is.

Csapatunk szakmai ereje a színessége

És a csapat? Sosem volt homogén. Közgazdász, mérnök, biológus, jogász, gyógyszerész, bölcsész végzettséggel is rendelkezünk. Talán ettől is működünk olyan jól, ahogy: sokféle látásmódot egyesítve nem csak szakmailag vagyunk erősek, hanem gondolkodásmódban is színesek.

Ez a cikksorozat most indul. Célunk, hogy bemutassuk, mit jelent ma Progressive-nek lenni –szakmailag, emberileg egyaránt. És ha az ügyfél, a munkatárs, vagy épp egy junior projektmenedzser azt mondja: “Végre egy hely, ahol értik, hogy nem csak a határidő fontos”, akkor már megérte elindítanunk.

Kövessétek a sorozatot! Hamarosan érkezik a folytatás, érdemes lesz visszatérni!