Telekom Electronic Beats

A Telekom Electronic Beats integrált kampánnyal minden eddiginél teljesebb és intenzívebb fesztiválélményt biztosítottunk a fiataloknak.

<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>

Kihívás

A Magyar Telekom számára a fiatalok kulcsfontosságú célcsoportot képeznek, de a Millennials elérése és megszólítása komoly nehézséget jelent, mert nehéz érzelmi kötődést kialakítani bennük. A Progressive feladata egy integrált kampány megalkotása volt, amely a nyári fesztiválszezon előtt és közben fenntartja a fiatalok érdeklődését, növeli a márkaismertséget és a brandet egy közösségi, inspiráló irányba mozdítja el.

Megoldás

A Magyar Telekom 2017-ben bevezette a Telekom Electronic Beats dedikált platformot, hogy megszólítsa és mozgósítsa a Millennial generációt. Mivel a célcsoportunk tagjai szinte kizárólag online fogyasztanak tartalmat, a szponzorált fesztiválokon minden digitális aktivitást és tartalomgenerálást a Telekom Electronic Beats ernyője alá szerveztünk. Az aktivitások fő célja az volt, hogy megmutassuk, hogyan lehetnek a fesztiválélmények még izgalmasabbak és teljesebbek a márka segítségével. A kampány első része a világ legismertebb virtuális zenekarára, a Gorillazra és egy különleges appra épült, amelynek használatával a fiatalok bármilyen magenta felületről beléphettek a zene új dimenziójába, és speciális Gorillaz tartalmakat érhettek el. A kampány következő szakaszában a helyszíneken folyamatosan generált exkluzív tartalmakkal, FB-live interjúkkal, Instagram posztokkal és promóciós aktivitásokkal tettük még teljesebbé és intenzívebbé a fesztiválélményt. A koncepció központi vizuális eleme, a szív megjelent a Telekom on-site elemein, a social média posztokon és a fesztiválozók által készített tartalmakon is.

Eredmény

A Telekom Electronic Beats integrált kampánya eltalálta a Millennials célcsoport igényeit, és sikeresen szólította meg őket, ennek köszönhetőek a kiemelkedő eredmények. A Lenz appot közel 9000-en töltötték le. Összesen több mint 840.000 főt értünk el és 3000 főt aktivizáltunk a roadshowk és fesztiválok során. A youtube videónkat 86.000 egyedi felhasználó nézte meg, az Instagram és Snapchat tartalmakkal pedig több mint 750.000 emberhez jutottunk el. Így összességében a branded content és a brand experience aktivitás több mint 1 millió megtekintést eredményezett a márka számára.

<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>
<span class="nowrap">Telekom</span> <span class="nowrap">Electronic Beats</span>

Dolgozzunk együtt!

Ha felkeltettük az érdeklődésedet, és szeretnél velünk dolgozni, keress minket!